LÁTOGASSON EL SZAKÜZLETEINKBE!

PROFESSZIONÁLIS FITNESZGÉP BEMUTATÓTEREM
1173 BUDAPEST, PESTI ÚT 237. A/35.
TEL.: +36 1 200 4451, +36 1 426 1126

LÁTOGASSON EL SZAKÜZLETEINKBE!

OTTHONI FITNESZGÉP SZAKÜZLET
1085 BUDAPEST, JÓZSEF KÖRÚT 83.
TEL.: +36 1 267 4921, +36 1 318 7159

Zsírégetés

Ahhoz, hogy az izom megtartsa saját tömegét, folyamatos energiát igényel. Ez azt jelenti, hogy az alap anyagcsere mellett az izomszövet képes felhasználni a legtöbb kalóriát.

Az anyagcsere sebessége tehát egyenesen arányos az izomtömeggel. Testösszetételünknek minél nagyobb százaléka az izomszövet, annál több energiát használunk fel – még nyugalmi állapotban is.

 

Könnyebb edzés alatt, amikor csekély erőkifejtést végzünk, az energiatermeléshez körülbelül fele-fele arányban használunk zsírt és szénhidrátot. Ahogy nő a mozgás intenzitása úgy nő vele együtt a zsírfelhasználás nagysága is. Zsírégetés szempontjából a legoptimálisabbak a váltakozó intenzitású mozgások.

 

Ha figyelnie kell a testsúlyára, kezdje az edzést a maximális pulzusszám 50-60%-os tartományában. Ezen a szinten már megkezdődik a zsírégetés és a fogyás. Ezt úgy érheti el, hogy ebben a tartományban edz hetente 3-szor legalább 30 percig. Ezen a szinten az edzés átlagosan alacsony intenzitással zajlik, ami ideális a zsírégetéshez.

 

A zsírégetésre leginkább alkalmas eszközök a futópadok, az elliptikus gépek, valamint az evezőpadok, magas hatásfokuknak, illetve szinte az egész testet átmozgató jellegüknek köszönhetően. Természetesen a megfelelő pulzustartományban történő edzés mellett a szobakerékpárok és a Spinning, illetve speed kerékpárok, valamint nem utolsó sorban az erőgépek is hatékony eszközök lehetnek a zsírégetéshez.

Termékcsoport ajánlatunk:

Szobakerékpár

Háttámlás szobakerékpár

Spinning, speedbike

A fitness-index.hu sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.