...Több mint 25 éve irányadó a fitneszben

LÁTOGASSON EL
SZAKÜZLETEINKBE!

OTTHONI FITNESZGÉP SZAKÜZLET

1085 BUDAPEST, JÓZSEF KÖRÚT 83.
TEL: +36 1 267 4921, +36 1 318 7159

KETTLER FITNESZGÉP SZAKÜZLET

1173 BUDAPEST, CSOMAFALVA UTCA 2. A/33-34.
TEL: +36 1 426 1126

PROFESSZIONÁLIS FITNESZGÉP BEMUTATÓTEREM

1173 BUDAPEST, CSOMAFALVA UTCA 2. A/35.
TEL: +36 1 200 4451

Kérdése van?

Tel: +36 1 200 4451, +36 1 267 4921

Telefonon kollégáink H-P: 10:00-18:00 óra között fogadják hívását.

Kérdése van?

Tel: +36 1 200 4451, +36 1 267 4921

Telefonon kollégáink H-P: 10:00-18:00 óra között fogadják hívását.

Hátizom

Hátunk számos izomból, izomcsoportból áll, ezek alapján pedig megkülönböztetünk felületi, valamint mély hátizmokat. A felületi hátizmok a „tényleges” hátizmok, melyek a hát egyedi formáját, jól látható anatómiai térképét adják. A széles hátizom mellett ide soroljuk a csuklyás izmot, a kis- és nagy rombuszizmot, a lapockaemelő izmot és a hátsó fűrészizmokat. A mély hátizmok funkciójuk szerint gerincfeszítő izmok, melyek a gerinc gyakorlatilag teljes hosszán végig húzódva gondoskodnak többek között az egyenes tartásról. 

A hátizmok sokfélesége kizárja az egysíkú, kisszámú gyakorlat alkalmazásával való edzését. A hát izmai között vannak olyan izmok, melyek többirányú mozgást végeznek, ezért ezeket több oldalról, többféleképpen kell edzeni. Bátran ki lehet jelenteni, hogy ésszerű és jól átgondolt gyakorlatok és fogásszélességek alkalmazásával sok oldalról és sokféleképpen szükséges terhelnünk hátizmainkat. A hátizmok teljes körű fejlesztésére a kar eltérő helyzetéből és mozgásából fakadóan szükségünk van lehúzásokra, illetve húzódzkodásokra és evező mozgásokra.

Ideális fitnesz gépek a hasizomzat fejlesztésére:

Legnépszerűbb termékek

Díjmentes tanácsadás

Kérdése merült fel? Keresse szakértő kollégáinkat bizalommal

A hátizom edzése olyan, mint az életed hátterének megerősítése. Ahogyan építed és formálod a hátizmaidat, úgy nő az állóképességed és a tartásod. Az edzőteremben tanult leckeit átültetheted az élet minden területére: légy kitartó, és ne hagyd, hogy bármi is a vállaidra nehezedjen. A hátizom edzése nem csak a hátadat, hanem az önbizalmadat is emeli.

Szabó Anna,
kiemelt személyi edzőnk ajánlása