...Több mint 25 éve irányadó a fitneszben

LÁTOGASSON EL
SZAKÜZLETEINKBE!

OTTHONI FITNESZGÉP SZAKÜZLET

1085 BUDAPEST, JÓZSEF KÖRÚT 83.
TEL: +36 1 267 4921, +36 1 318 7159

KETTLER FITNESZGÉP BEMUTATÓTEREM

1173 BUDAPEST, CSOMAFALVA UTCA 2. A/33-34.
TEL: +36 1 426 1126

PROFESSZIONÁLIS FITNESZGÉP BEMUTATÓTEREM

1173 BUDAPEST, CSOMAFALVA UTCA 2. A/35.
TEL: +36 1 200 4451

Kérdése van?

Telefonon kollégáink H-P: 10:00-18:00 óra között fogadják hívását.

Kérdése van?

Telefonon kollégáink H-P: 10:00-18:00 óra között fogadják hívását.

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

www.fitness-index.hu weblap üzemeltetője:

Cégnév: Pán-Trade Kft.

Székhely: 1085 Budapest, József körút 83.

Adószám: 12078716-2-42

Cégjegyzékszám: 01 09 463679

Telephely: 1085 Budapest, József körút 83. és 1173 Budapest, Pesti út 237. A/35.

Telefonszám: +36 1 267 4921

E-mail cím: [email protected]

Otthoni fitneszgép szaküzlet:

1085 Budapest, József körút 83.

H-P: 10:00-18:00

Szombat: 10:00-13:00   Vasárnap: Zárva

Kettler fitneszgép bemutatóterem:

1173 Budapest, Pesti út 237. A/33-34.

H-P: 10:00-18:00

Szombat-Vasárnap: Zárva

Professzionális fitneszgép bemutatóterem:

1173 Budapest, Pesti út 237. A/35.

H-P: 10:00-18:00

Szombat-Vasárnap: Zárva

(Továbbiakban: Szolgáltató) és a www.fitness-index.hu (Továbbiakban Weboldal) oldalon terméket megrendelő magánszemélyek és jogi személyek (Továbbiakban Vásárló) kötött létrejött az alábbi szerződés.

1.1 Az általános szerződési feltételek elfogadása

  • A megrendelés/vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen Általános Szerzősédi Feltételeket (ÁSZF), amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  • A Vásárló csak abban az esetben véglegesítheti a vásárlást, amennyiben az ÁSZF-et elfogadja.

1.2. Fogalmak

Szolgáltató: a admin.admin.admin.admin.fitness-index.hu, azaz a Webáruház üzemeltetője

Vevő/Vásárló: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a Webáruházzal adásvételi szerződést köt.

Fogyasztó: az a természetes személyű Vásárló, aki a webáruházzal szerződést kötött, azaz vásárolt. (Fogyasztó csak természetes személy, magánszemély lehet).

Felek: az adásvételi szerződésben szereplő szerződő személyek, a Szolgáltató és a Vevő együttesen.

Adásvételi szerződés: a Felek között a Webáruház kínálatából a Vevő által kiválasztott áru tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés.

Áru: a Webáruházban a Szolgáltató által eladásra kínált termék.

Vételár: az a bruttó, általános forgalmi adót tartalmazó ár, amelyen a Szolgáltató az árut eladásra kínálja.

Szállítás: az adásvételi szerződés tárgyát képező árunak a Vevő által megjelölt címre történő eljuttatása és a Vevő (vagy megbízottja) részére történő átadása.

Szállító: a Szolgáltatóval szerződött futárszolgálat, vagy a Szolgáltató saját munkavállalója, aki a kiszállítást végzi el.

Szállítási díj: a vételáron felül az áru kiszállításának ellenértékeként megfizetésre kerülő összeg.

Webáruház: elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá: 

www.fitness-index.hu

1.3. A Webáruház általános bemutatása

A Webáruházban történő vásárlással adásvételi szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vevő között.

A Webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.

A Webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés a Szolgáltató és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést annak száma szerint tartja nyilván a vásárlás napjától számított 1. naptári év utolsó napjáig. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

 

Csomagküldési kereskedelmi tevékenységi engedélyszám: C / 002 965

2. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

2.1. Az áru bemutatása, árak, akciós termékek, ajánlatkérés

A Webáruházban minden áru képpel, némely esetben videókkal és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntés meghozatalát. Az oldalakon található képek és videók csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az ÁFÁ-t.

A Webáruház az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Árak, illetve termékek folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron kerül kiszállításra.

A Webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a Webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.

Egyes termékeinket ár nélkül tüntetjük fel. Ebben az esetben a termék oldalán ajánlatkérésre hívjuk fel a figyelmet. Ajánlatkérést a „Kérjen árajánlatot!” vagy az Ajánlat kérése” gombra kattintva kérhet. A Vásárló a Szolgáltató által adott ajánlati áron vásárolhatja meg a terméket.

2.2. Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

Az áruról annak nevére vagy képére kattintva, annak leírásában törekszünk a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni. Az áru kiválasztása a “Kosárba” helyezéssel történik. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására.

Amennyiben a Vevő az áruk kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vevő neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia.

Szolgáltató a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet. Az ezzel kapcsolatos rendelkezéseket az Adatvédelmi Nyilatkozat tartalmazza.

A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat.

Amennyiben a Vevő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette.

A Vevő az áru megrendelésével ajánlati kötöttséget vállal, amelynek alapján a Szolgáltató visszaigazolásával létrejön az adásvételi szerződés a felek között. Az ajánlati kötöttség a megrendelés visszaigazolásáig, de legfeljebb 48 óráig tart.

2.3. Megrendelés visszaigazolása

A megrendelés beérkezését a Webáruház haladéktalanul, a rendszer által küldött e-maillel visszaigazolja. A megrendelés beérkezését igazoló e-mail egy és ugyan az a megrendelés visszaigazoló e-maillel. Amennyiben a termék nincs a Szolgáltató raktárában, a Szolgáltató értesíti a Vevőt elérhetőségeinek egyikén. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt áruk és azok árának felsorolását, a Vevő által megadott nevet és szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát.

2.4. Szállítási díj

Az áru szállítási díjáról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt előzetesen megfelelő tájékoztatást kap, illetve a szállítási díj összege a Szolgáltató által kiállított számlán a Vevő által választott szállítási módtól függően pontosan feltüntetésre kerül. A szállítási díj bruttó 2990 Ft az 50.000 Ft érték alatti vásárlások esetén. A szállítás díjmentes legalább bruttó 50.000 Ft vásárlás esetén.

A Vevőnek a szállítási díjat a választott fizetési módnak megfelelően az áru árával együtt kell megfizetnie.

2.5. Fizetés

A Webáruházban közvetlen banki átutalással, azonnali bankkártyás fizetéssel. Kiszállítás választása esetén utánvéttel, illetve személyes átvétel választása mellett a Szolgáltató boltjában készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni.

2.5.1. Közvetlen banki átutalás

Vevő a véglegesített megrendelés vételárát a Szolgáltató által kiállított számla alapján, az abban foglalt fizetési határidőig átutalással is megfizetheti. Szolgáltató kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít, és adja át a Szállítónak az árut.

A megrendelés beérkezése után a Szolgáltató kiállítja a számlát és a Vevő részére emailben elküldi. Az átutalás közlemény rovatában fel kell tüntetni a számlaszámot. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli.

2.5.2. Bankkártyás fizetés

Webáruházunkban lehetőség van a bankkártyás fizetésre is.
Közvetítő bank: CIB Bank.
Bankkártyás fizetési tájékoztató

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

A bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az CIB Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a CIB Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

2.5.3. Utánvétel

Választhat Utánvétes fizetési módot a vásárlás során. Ebben az esetben a vételárat a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni (bankkártyás fizetési lehetőségről a futárszolgálatnál érdeklődjön) vagy üzleteink bármelyikében, készpénzben tudja kifizetni.

2.6. Szállítás

Az áruk szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött Szállító cégek saját szállítás vagy a saját futárja (továbbiakban Szállító) végzik. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A kiszállítás a megrendelésről számítva általában 2-4 munkanapA szállítási idő akár több nappal is megnövekedhet: promóciós időszakban – például Black Friday, különleges webáruház akciók -, ünnepekkor – például Karácsony, Húsvét -, illetve a futárszolgálatok terhelt időszakában, ami a Szolgáltató tevékenységétől független piaci tendenciák befolyásolnak.

A szállítás várható időpontjáról Szolgáltató a Vevőt az árunak a Szállító részére történő átadásakor külön nem értesíti. A szállítás várható időpontjáról a Szállító értesíti a Vevőt.

A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.

 

Szállítás Magyar Posta Zrt. által:

Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Korm. módosításában a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára kötelezően előírja, hogy 2024. március 28-tól választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.

A kormányrendelet értelmében a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozásokat nem terheli szerződéskötési kötelezettség, nem szükséges írásos formájú szerződést kötni a Magyar Posta Zrt.-vel, elegendő a Magyar Posta Zrt. postai (kézbesítési) szolgáltatásának többi szolgáltatóval azonos módon történő feltüntetése a honlapon.

A Magyar Posta Zrt. a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára az egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét. A Magyar Posta Zrt. az általános szerződési feltételekben a következő árakat kívánja házhozszállítás esetében alkalmazni:

  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

 

A megadott házhozszállítási díjak alapján a Magyar Posta Zrt. 40 kg feletti súlyú csomagok szállítását nem vállalja.

 

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára történő kézbesítés díja egységesen: bruttó 990 Ft/db.

 

A Magyar Posta Zrt. cégekhez eljuttatott nyilatkozata szerint:

„A díjak igénybevételéhez nem kell a Magyar Posta Zrt-vel egyedi szerződést kötni. Amennyiben az általános szerződési feltételeinkben meghatározott postai szolgáltatást veszi igénybe, abban az esetben az Ön vásárlója által megrendelt terméket nem áll módunkban háznál (vagyis az Ön telephelyén) felvenni, azt postahelyen lesz lehetőség feladni a megrendelő ügyfél számára”.

 

Mivel cégünknek nincs egyedi szerződése a Magyar Posta Zrt-vel, ezért a csomagok postára szállítását és feladását cégünk közvetett szolgáltatásként bruttó 2400 Ft/db áron vállalja. 

 

Továbbá, mivel cégünk esetében a csomagok házhoz szállításának költsége nem súly, hanem érték alapján kerül meghatározásra, így a Magyar Posta Zrt-vel történő csomagok házhozszállításának költségét cégünk a legkisebb súlyhoz tartozó házhozszállítási költséget alapul véve egységesen bruttó 4390 Ft/db (1990 Ft + 2400 Ft) árban határozza meg.  

 

Felhívjuk továbbá vásárlóink figyelmét, amennyiben házhozszállítási lehetőségként   a Magyar Posta Zrt. választják, akkor a szállítás időtartama – a vállalt szállítási határidőnél feltüntetett 2-5 munkanappal szemben – akár 10-15 munkanapot is igénybe vehet.     

3. Elállás joga

3.1. Szolgáltató elállási joga

Amennyiben Vevő az átutalást a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül (általában 8 naptári nap) nem teljesíti Szolgáltató a szerződéstől elállhat.

A Szolgáltatót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan áru megrendelésének visszaigazolása történt meg, amely a készletből kifogyott, és Szolgáltató már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Szolgáltató a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt áru helyett más árura történő szerződésmódosítás céljából, vagy amennyiben a Vevő ezt nem fogadja el, a Vevő által esetlegesen átutalással már megfizetett összeget 30 napon belül visszautalja a Vevő számlájára.

3.2. A Fogyasztó elállási joga

A Fogyasztó elállására vonatkozóan minden tekintetben a jelenleg érvényben lévő kormányrendelet ide vonatkozó jogszabályai az irányadóak:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

A Fogyasztó 14 naptári napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 naptári nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. 

Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Pán-Trade Kft. 1085 Budapest, József krt. 83.  e-mail: [email protected]

Ha a Fogyasztó az elállás mellett dönt és megküldi a Szolgáltató részére az elállási nyilatkozatot, akkor annak megérkezését követően 5 munkanapon belül a Szolgáltató köteles azt visszaigazolni.

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A 14 naptári napon belüli elállási joggal kizárólag természetes személy élhet, jogi személy nem.

3.3. Az elállás joghatásai

Ha a Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti megvásárolt termék vételárát. A felmerülő többletköltségek, pl.: szállítási költség nem kerül visszatérítésre. A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; és e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót és a Szolgáltatót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket és a vásárlást igazoló számlát. Fogyasztó köteles a Szolgáltató számára a terméket és a vásárlást igazoló számlát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül a Szolgáltató számára visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket és a vásárlást igazoló számlát.

Fogyasztó köteles a Szolgáltató számára a terméket és a vásárlást igazoló számlát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül a Szolgáltató számára visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket és a vásárlást igazoló számlát.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Fogyasztó viseli.

A terméket az alábbi címre kérjük visszaküldeni:

Pán-Trade Kft.

1173 Budapest, Strázsahegyi dűlő 7.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Fogyasztó az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Szolgáltató mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól. Szolgáltató kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Fogyasztót terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért Szolgáltatót felelősség nem terheli. Az áru hiányában a Szolgáltatót semmilyen kötelezettség nem terheli.

4. Szerződés módosítása

Feleknek az elállási joguk gyakorlása helyett lehetőségük van arra, hogy e-mail útján, közös megegyezéssel módosítsák a szerződést.

Vevő írásban kérheti a szerződés módosítását és az áru cseréjét. A cserére irányuló kérést Szolgáltató nem köteles elfogadni. Amennyiben a Felek között a cserére megállapodás jön létre, úgy a kiszállítás és visszaszállítás költségei a Vevőt terhelik.

Szolgáltató kérheti a szerződés módosítását, amennyiben a megrendelt áru a készletből kifogyott, és helyette más áruval kíván teljesíteni. Ezt Vevőnek írásban (elektronikus levélben) kell elfogadnia.

5. Szavatosság és jótállás

5.1. Kellékszavatosság

Vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Vevő választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 7 naptári napon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Vevő a kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

5.2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő választása szerint az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 1 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Vevő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szolgáltató felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

5.3. Jótállás

Jogszabály egyes tartós fogyasztási cikkekre (pl. műszaki cikkek) kötelező jótállást ír elő. Azon termékek esetében, melyekre jogszabály jótállási kötelezettség ír elő, az adott termék leírása tartalmaz bővebb információt.

A Pán-Trade Kft.-nél vásárolt fitnesz termékek gyártói garanciával rendelkeznek, mely csak és kizárólag a Pán-Trade Kft. munkatársai által szabályosan kiállított jótállási dokumentummal és számlával/blokkal érvényesíthető. A garancia a garanciális időszakon belül felmerülő, megmunkálásból vagy anyagminőségből eredő gyártói hibákra vonatkozik. A Pán- Trade Kft. saját hatáskörében határozza meg, hogy a meghibásodott alkatrészeket, valamint termékeket javítja, illetve cseréli. A garancia akkor és csak akkor érvényes, amennyiben a termék a Pán-Trade Kft. által az adott termékre vonatkozóan jóváhagyott környezetben kerül használatra. A jóváhagyott termékspecifikus használati környezet a Pán-Trade Kft. által a termékhez mellékelten biztosított használati útmutatóban kerül megjelölésre. A Pán-Trade Kft. három használati környezetet különböztet meg:

Otthoni: a terméket csak és kizárólag ugyanabban a háztartásban élők használják.

Zárt közösségi: a terméket korlátozott számú felhasználókból álló csoport használja, a használat jellege és környezete közel áll az otthoni vagy ellenőrzött használathoz, például iskolákban, szállodákban, vállalatoknál, irodaházakban, stb. A zárt közösségi használati környezetben ajánlott működési időtartam maximum öt óra naponta.

Professzionális: a termék hozzáférhető a felhasználókra vonatkozó korlátozás nélkül fitnesz-, illetve edzőtermi környezetben. A használat nem csak ellenőrzött formában történhet.

Kérjük, tekintse meg a garanciális időtartamokra vonatkozó következő táblázatot! A váz a fitnesz termék alapszerkezete, mely a termék használati útmutatójának alkatrész listájában kerül pontos meghatározásra.

Garanciális időtartamok: https://fitness-index.hu/garancia 

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett nem jóváhagyott környezetben, a használati útmutatóban feltüntetett karbantartás és felhasználási feltételek mellett. Amennyiben a Szolgáltató szervizes kollégái megállapítása szerint a Vevő a termék használata során nem a használati útmutatóban feltüntetett feltételek szerint szerelte össze és/vagy használta, abban az esetben a Vevőt kiszállási és szervizelési költség terheli.

  • Kiszállási díj Budapesten: fix bruttó 9.000 Ft,
  • Kiszállási díj vidékre: fix bruttó 9.000 Ft + bruttó 200 Ft / km-díj,
  • (Telephely: 1173 Budapest, Strázsahegyi dűlő 7.) Telephelytől számítva a termék pontos címéhez, oda és vissza út.
  • Munkadíj: bruttó 9.000 Ft / óra, minden megkezdett fél óra kerül számlázásra.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Vevő, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

5.4. Kiterjesztett garancia

A vevő nem igényelhet kiterjesztett garanciát a megvásárolt termék(kek)re.

6. Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt a Szolgáltató részére e-mail vagy postai levél útján bejelentheti:

E-mail cím: [email protected]

Postai cím: 1085 Budapest, József körút 83.

A Szolgáltató minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatja. Amennyiben Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.

Felügyeleti szervek: Pesti Központi Kerületi Bíróság, mint Cégbíróság.

7. Szerződésre alkalmazandó jog, jogviták elintézésének módja

A Felek között létrejött adásvételi szerződésre a magyar jogot kell alkalmazni.

A Felek a szerződésből eredő jogvitájukat egymás közötti egyeztetéssel békés úton törekszenek megoldani.

Vevő a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.).

Amennyiben a jogvita rendezése bíróságon kívül nem vezet eredményre, úgy a Felek kikötik a Szolgáltató székhelye szerint illetékes, az ügyre hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét.

8. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Postai úton:

A vásárló bejelentheti postai levélben a jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Pán-Trade Kft. 1085 Budapest, József körút 83.) az alábbi információk feltüntetésével:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.
  • másolati példány a jótállási dokumentumról és a számláról/blokkról
E-mailben:

A vásárló bejelentheti elektronikus úton a jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltató felé a Szolgáltató szerviz [email protected] email címére az alábbi adatok feltüntetésével:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.
  • lefotózott vagy szkennelt példány a jótállási dokumentumról és a számláról/blokkról
Online űrlapon

Bejelentheti a jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltató felé a Weboldalon erre kialakított felületen: SZERVIZ bejelentés

9. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőkre terjed ki. Az ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre, a Szállítóra, beszállítóira vagy viszonteladóira.

A Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő megrendelését véglegesítette a Weboldalon, illetve ennek keretében a Vevő a Szolgáltatás jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére a Szolgáltató a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta.

Az ÁSZF határozatlan időre szól.

Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 

A jelen ÁSZF érvénybe lép: 2022.10.29.

 

Legutóbbi módosítás: 2024.04.17.