LÁTOGASSON EL SZAKÜZLETEINKBE!

PROFESSZIONÁLIS FITNESZGÉP BEMUTATÓTEREM
1173 BUDAPEST, PESTI ÚT 237. A/35.
TEL.: +36 1 200 4451, +36 1 426 1126

LÁTOGASSON EL SZAKÜZLETEINKBE!

OTTHONI FITNESZGÉP SZAKÜZLET
1085 BUDAPEST, JÓZSEF KÖRÚT 83.
TEL.: +36 1 267 4921, +36 1 318 7159

Kar

Kar izomcsoportok fejlesztése

A kar fő izmai több csoportra bonthatók, ezek pedig a kétfejű karizom, azaz bicepsz, a háromfejű karizom, vagy tricepsz és az alkar izmai. Figyelni kell arra is, hogy lehetőség szerint ne használjunk túl sok súlyt, hiszen ebben az esetben gyakorlataink kevésbé lesznek szabályosak, ezáltal hatékonyak, ugyanis a túl sok súly használata szabálytalan végrehajtást eredményezhet.

 

A bicepsz esetében a test egyik legkisebb izomcsoportjáról beszélünk, éppen ezért fordulhat elő, hogy a bicepszgyakorlatok esetében 9-10 sorozatból maximális kifáradást érhetünk el helyesen végzett gyakorlatok esetén.

 

A tricepsz nagyobb és erősebb izomcsoport lévén több munkát és nagyobb súlyokat kíván meg, mint a bicepsz és természetesen ebben az esetben is nagyon fontos a gyakorlatok helyes végrehajtása.

 

Az alkar izmai gyakorlatilag a bicepsz- és tricepsz gyakorlatok közben is dolgoznak, viszont ezt még fokozottabbá tehetjük különböző csuklóhajlító gyakorlatokkal.

 

Ideális fitnesz gépek a karizomzat fejlesztésére

Többfunkciós gép

Evezőpad

Elliptikus gép

Súlyzók

A fitness-index.hu sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.