LÁTOGASSON EL SZAKÜZLETEINKBE!

PROFESSZIONÁLIS FITNESZGÉP BEMUTATÓTEREM
1173 BUDAPEST, PESTI ÚT 237. A/35.
TEL.: +36 1 200 4451, +36 1 426 1126

LÁTOGASSON EL SZAKÜZLETEINKBE!

OTTHONI FITNESZGÉP SZAKÜZLET
1085 BUDAPEST, JÓZSEF KÖRÚT 83.
TEL.: +36 1 267 4921, +36 1 318 7159

Hát

Hát izomcsoportok fejlesztése

Hátunk számos izomból, izomcsoportból áll, ezek alapján pedig megkülönböztetünk felületi, valamint mély hátizmokat. A felületi hátizmok a „tényleges” hátizmok, melyek a hát egyedi formáját, jól látható anatómiai térképét adják. A széles hátizom mellett ide soroljuk a csuklyás izmot, a kis- és nagy rombuszizmot, a lapockaemelő izmot és a hátsó fűrészizmokat. A mély hátizmok funkciójuk szerint gerincfeszítő izmok, melyek a gerinc gyakorlatilag teljes hosszán végig húzódva gondoskodnak többek között az egyenes tartásról. A hátizmok sokfélesége kizárja az egysíkú, kisszámú gyakorlat alkalmazásával való edzését. A hát izmai között vannak olyan izmok, melyek többirányú mozgást végeznek, ezért ezeket több oldalról, többféleképpen kell edzeni. Bátran ki lehet jelenteni, hogy ésszerű és jól átgondolt gyakorlatok és fogásszélességek alkalmazásával sok oldalról és sokféleképpen szükséges terhelnünk hátizmainkat.

 

A hátizmok teljes körű fejlesztésére a kar eltérő helyzetéből és mozgásából fakadóan szükségünk van lehúzásokra, illetve húzódzkodásokra és evező mozgásokra.

 

Ideális fitnesz gépek a hátizomzat fejlesztésére:

Elliptikus gép

Evezőpad

Futópad

Lépcsőzőgép

Többfunkciós gép

A termék bekerült az összehasonlításba