Edzés célja

Izomerő fejlesztés

Az edzés első időszakában az újfajta mozgások megtanulására összpontosít a szervezet, azaz igazából nem nő az izom, csak „megtanul” dolgozni. Ezzel a tanulási folyamattal együtt jár az is, hogy az izom képes lesz több erőt kifejteni. Ez a fázis körülbelül 6-8 hétig tart, az izmok ezután kezdenek el látványosan növekedni, feltéve, ha megkapják az épüléshez szükséges fehérje mennyiséget.

Az izomméret és az izomerő növelésének alapja a rendszeres túlterhelés, ugyanis ha az izmok elég terhelést kapnak, akkor az erejük és a tömegük nő, formájuk szépül.

Tény, hogy a súlyzós edzés segít a zsírszövetek eltüntetésében. Minél nagyobb intenzitással és minél gyakrabban végezzük, annál hamarabb eltűnnek a zsírpárnák és alattuk láthatóvá válnak az izmok. A hosszú távú és kitartó súlyzózás formás, erős izmokat eredményez, a test arányai megváltoznak: az izmosabb váll keskenyebb csípőt, az izmosabb kar erőt, az izmosabb láb hosszabb combot mutat.

Az izomerő fejlesztéséhez leginkább alkalmas eszközök az erőgépek, valamint a kardió gépek közül a Spinning, illetve speed kerékpárok és a lépcsőző gépek.

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban