Ugrókötél - Kötélugrás

Jóformán semmi nem kell hozzá, hiszen a kötél szinte zsebben is elfér, és bármikor használhatjuk akár bemelegítésre, akár csak úgy önmagában izzadásig pörgetve.

Egy helyben szökdelve kiváló kondíciót szerezhetünk, arról nem is beszélve, hogy e gyakorlat alakformálónak sem utolsó. A folyamatos ugrálás olyan mértékben emeli meg a pulzust, mintha könnyű iramban kocognánk, tehát mérsékelt terhelést jelent. A szív és érrendszer mellett pedig alaposan megdolgoztajta a comb és a lábszár izmait. Ez a látszólag játékos, gyermekkort idéző mozgásforma azonban komoly erőnléti hátteret biztosíthat élsportolóknak is, gondoljunk csak az ökölvívók, kick-box versenyzők, atléták felkészüléseire. De nem csak erőnléti célzattal érdemes ugrókötelezni. A kitartó szökdelés dinamikussá teszi járásunkat, a lépések robbanékonyabbak, kecsesebbek lesznek, a nehézkesebb járásúakra gyakorolt esztétikai hatás sem elhanyagolható.

Aki pedig profi szintre szeretné fejleszteni az ugrókötelezés művészetét, tanulja meg a kötélugrás nevű sportág technikáit, elemeit! A népi hagyományokra épülő sportág Amerikából került át hozzánk Európába, fejlődött előbb fitnesz-sporttá, majd élsporttá. Ma már világversenyeket is tartanak a kötélugrók, és persze nagyon büszkék arra, hogy szenvedélyük egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Ez talán nem is csoda, hisz a már-már akrobatikus elemek igen látványossá varázsolják a fellépéseket.

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban