Kereszthúzás kábellel

A kábellel könnyebb dolgozni, mint szabad súlyokkal, ráadásul néha hatásosabb is,ugyanis számtalan irányból meg tudja dolgozni a mellizmot, egy sorozaton belül. Valójában minden ismétlés különbözőképpen kezdődhet és fejeződhet be. Elsődlegesen terhelve van a mellizom alsó-külső és belső része, valamint a vállizom elülső feje. Használjuk ezt a gyakorlatot tolódzkodás, fekvenyomás, tárogatás után, hogy a maradék csepp energiát is kisajtoljuk a mellizomból és porig égessük.

Fontos, hogy a gyakorlat során az alsótestet stabilizáljuk: vállszélességű terpeszben álljunk, az egyik lábbal előre kilépve. A törzzsel dőljünk előre. A kiindulási pontban a könyök legyen enyhén behajlítva, majd a vállakat befelé fordítva feszítsük meg a mellizmokat. A mozdulatot vigyük egészen addig, amíg kezeink össze nem érnek a csípő előtt. A csúcsösszehúzódás érdekében mindig préseljük a fogókat egymásnak, amikor magunk elé lehúzzuk őket! Ezt az összenyomott helyzetet megtartjuk egy másodpercig, azért, hogy a mellizom a csúcsösszehúzódás állapotába kerüljön. Utána lassan visszaengedjük a fogókat kiinduló helyzetbe, félkörív mentén.

A kiinduló helyzetben a mellizomnak teljesen nyújtott állapotban kell lennie, ezért kell végig előre dőlni egy kissé, és a könyök enyhén behajlított helyzete mellett a lehető legmagasabbra visszaengedni a fogantyúkat!

Miért ajánljuk a képen látható két gépet?

Az Elite-Fitness dupla csigás tornyot innovatív és megbízható műszaki megoldások ötvözésével alkották, különös figyelmet fordítva a maximális terhelés és intenzív használat melletti hosszú távú megbízhatóság kritériumára. 4mm-es falvastagságú, ellipszis alakú zártszelvény elemei nemcsak lebilincselő látványt kölcsönöznek az Elite-Fitness dupla csigás toronynak, hanem különösen nagy merevséget, kiemelkedő teherbírást és ezáltal hosszú távon is biztonságos használatot, tartósságot szavatolnak. Az izomzat egyenletes terhelése, valamint a sérülések elkerülése érdekében az Elite-Fitness professzionális fitneszgépek többsége egy úgynevezett előfeszítő segédrendszerrel van ellátva, mely a gyakorlat kezdési, illetve befejezési pozíciójában segíti a felhasználót a mozdulatsor biztonságosabb indításában.

A BH HiPower dupla csigás tornyot a professzionális fitnesz legjobb szakemberei tervezték, intenzív használatra. A BH HiPower Strength Line minden darabja német technológia felhasználásával lett kifejlesztve és Európa egyik vezető formatervező cége öntötte formába. A BH HiPower dupla csigás toronynak minden alkatrésze úgy lett megtervezve és biomechanikailag tesztelve, hogy hosszú távon a lehető legjobb és legmegbízhatóbb teljesítményt nyújtsa maximális igénybevétel közben. Precíziós mechanizmusok, 4mm falvastagságú, rozsdamentes vázszerkezet, valamint optimalizált ergonómia és ergonómikus ülések, háttámlák, illetve védőborítások a tökéletes biztonság érdekében - csak néhány a BH HiPower Strength Line főbb ismérvei közül.

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban