Hasprogram - öt parancsolattal

Ha a nyár folyamán a kirándulások, nyaralás, esetleg pusztán a nagy meleg apropóján hanyagoltuk az edzést, az talán a hasunkon is meglátszik. A néhány hét, 1-2 hónap alatt összegyűjtött gömbölyke többlet nem lehet akadály, ha követjük az alant elhangzó hasizomerősítő programot, melyben minden említésre kerülő, hasat próbáló tevékenység hanyattfekvésben történik.

1.A lábak zártak, kinyújtva, derékszögben felfelé. Karokat tegyük tarkóra, majd emeljük el a mellkast a földről, ameddig csak tudjuk. Végezzünk 8 ismétlést!

2.Ugyanez a gyakorlat, terpeszbe tett lábakkal, 10 ismétléssel.
3.Ha már fekszünk, nincs értelme változtatni, hasznájuk ki az óriási lehetőséget, és hajlítsuk be a lábunkat úgy, hogy a comb, a törzs és a lábszár derékszöget zárjon be egymással. Karok a tarkón, 14 ismétlés a miénk, erős kilégzéssel kísérve.
4.Hálátlan lenne éppen most feladni, és "rágyújtani" egy Barátok köztre a fotelban. Tehát: nyújtott láb a talajon, kéz a tarkón, 16 felülés úgy, hogy a lábak nem emelkednek el a szőnyegtől!
5.Végezetül pedig húzzuk fel a talpunkat a talajon, támasszuk egymásnak a térdeket, és fordítsuk kifelé a bokánkat! Végezzünk ismét 16 felülést!
Rövid pihenő után végezzünk apró, oda-vissza történő, rövid felüléseket, törzsünket a levegőben tartva mindaddig, amíg égő fájdalmat nem érzünk!
Ez a fajta testhelyzet és mozgás megadja majd a kegyelemdöfést a hasizmoknak, 
emeli az adott terület hőmérsékletét, és így aktívabbá teszi a zsírok égését.

Végezzük a fenti programot napi rendszerességgel két héten át, a felülések számát mindennap egy-egy ismétléssel emelve!

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban