Edzés elliptikus gépen

Az Elliptical, magában hordozza a kerékpár egyszerűségét a futás tökéletességét és a karlendítés izommunkáját. 
A futás – főleg a túlsúllyal küszködők esetében – terheli az ízületeket, a szobabicikli – mivel a saját súlyunkat maga az eszköz tartja – nem elég intenzív, a kettő egyben az egyik legtökéletesebb zsírégető eszköz. A karok mozgásával tovább fokozzuk az izommunkát, ezzel csökkentve az edzéssel töltendő időt. Edzésterv: Minél nagyobb súlyfelesleggel rendelkezik, annál elővigyázatosabban kezdjen a mozgáshoz. A lényeg a fokozatosság: 2-3 hetente emelje az Elliptical Bike-on végzett edzésidőt mindaddig, amíg el nem éri az 50 percet, ezt 2-3szor csinálja végig hetente.A zsírégetéshez oxigénre van szükség! Edzése ne legyen extrém módon megterhelő, akkor a szervezetben nem megy végbe az égés, mert nincs oxigén. Úgy végezze edzését, hogy közben légzése ne legyen kapkodó, hanem mély és egyenletes. 
Nézzen közben tv-t vagy hallgasson zenét, nyissa ki az ablakot, hogy friss levegő legyen a helyiségben, és fogyasszon el fél liter szénsavmentes ásványvizet. A tréninget szépen fokozatosan hagyja abba, csak akkor szálljon le az Elliptical Bike-ról, ha pulzusa már megközelíti a nyugalmi értéket. 
Edzés után ne felejtse el megnyújtani fáradt testrészeit. Étkezés A zsírégetés akkor lesz igazán hatásos, ha étkezésére is oda figyel. A tréning előtt 3 órával, ne fogyasszon szénhidrát tartalmú ételt, hogy az elhasznált energiát szervezete a tartalékokból pótolja. A kardió edzés legjobb időpontja a reggeli órákban van. 
A tréning után fogyasszon egy fehérje turmixot vagy egyen 10-15 dkg sovány túrót vagy 3-4 tojás fehérjét, kevés olívaolajon elkészítve. Napközben kerülje az egyszerű cukrokat, a péksüteményeket, chipseket, zsíros és fűszeres ételeket. Egyen sokszor keveset. Fogyasszon rendszeresen gyümölcsöt és zöldségeket

/ forrás : fit-on-net.hu /

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban