A befejező pumpálás

A napi edzésterv végén hiányérzete van az elmaradó pumpálás miatt?

Pedig ezt a jóleső érzést érdemes átélni, mintegy feltéve az i-re a pontot a küzdelem végén. Lássuk példaként a mellizmot. Ha végigvittük becsülettel az eltervezett sorozatainkat, és elmarad a "pumpáltságérzet", akkor érdemes kipróbálnunk az edzés végén keresztcsigás kábellel egy óriásszériát. A szériához könnyű súlyt fogunk alkalmazni különböző teljesítményszögekkel.

A szöget minden 10 ismétlés után kell változtatnunk. Ezzel elszigeteljük egymástól a mellizomzat különböző területeit. Az első szöghöz álljunk egyenesen, keresztcsigás alaphelyzetben, és két kezünket félkörös pályán mozgassuk lefelé addig, amíg azok nem találkoznak. 10 ismétlés után egy laza előrelépéssel változtassuk meg a teljesítményszöget. Az ismétléseknél ezúttal igyekezzünk a karjainkat a padlóval párhuzamosan tartani. A következő szöghöz mozduljunk el két lábfej távolsággal hátrafelé, és az ismétléseknél a törzsünket döntsük hozzávetőlegesen 80 fokban előre, két kezünket ezúttal is félkörös pályán mozgatva.

Addig váltogassuk a szögeket, amíg megállás nélkül összesen 40 ismétlést nem teljesítünk. Nos, érezhető már a pumpálás? Bizony, és a hatás sem fog elmaradni!

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban